Thursday, January 19, 2012

Rindu Setengah Maty

Ehem Ehem ,  macam dah lame jerk tak update blog , Padahal tak sampai  sebulan pown  HaHa . Sempena title  RINDU SETENGAH MATY ney , Mybe si dia tahu itu lagu favorite saya bila tengah rindu dengan dia . HeHe . Bagi aku rase macam dah lame jerk tak jumpa dia . Tapy sebenarnye baru seminggu tak jumpe dye sebab tengah cuty sem . Cuty sem tak dea larh lame mane , boleh larh gak tahan RINDU  aku ney dekat dia . HeHe . Yang paling aku rindu sekaly dekat dia , Aku rindu nak kacau dia sampai dia menagis . HeHe  (mesti awak rindu kan saya dah lame tak kacau awak) . Kesian dia bengang jerk dengan aku (padan muke) .Lagi satu saya tawu mesti awak rindu nak patahkan tangan saya kan , HaHa (saya pon rindu nak awak bengkong kan tangan saya gak ) Entah apa entah pesen awak suke buat saya macam tuh . HaHa lebiusomuchsygg .Lagi empat hari jerk  ktowang nak sambut anniversary yang kea 1 years 6 month (23.07.2010) . Lame tak lame dah  1 yeras 6 month aku dengan dia , terharu sngt , Sebab dia orang pertama aku couple paling lame (terharu tak awak ) . Hee
P/s untuk si dye yang saya rindu  : saya sayang awak cgt2 . Mmuuuaahhh  .
                                               
                                           

         

create by : 
Mie Noty 






1 comment: